Sunday , December 17 2017

500 मिलयन डालर इमदाद के लिए शमी अपोजीशन की अपील

दमिश्क / पैरिस 30 जनवरी ( ए एफ पी) शामी अपोज़ीशन के क़ौमी इत्तिहाद ने आलमी बिरादरी से असद हुकूमत के ख़िलाफ़ जारी मुसल्लह तहरीक के लिए माली इमदाद की अपील की जबकि दूसरी जानिब सदर असद ने कहा है कि उन की फ़ौज ने कामयाबियां हासिल करते हुए बा

दमिश्क / पैरिस 30 जनवरी ( ए एफ पी) शामी अपोज़ीशन के क़ौमी इत्तिहाद ने आलमी बिरादरी से असद हुकूमत के ख़िलाफ़ जारी मुसल्लह तहरीक के लिए माली इमदाद की अपील की जबकि दूसरी जानिब सदर असद ने कहा है कि उन की फ़ौज ने कामयाबियां हासिल करते हुए बाग़ीयों को कई मुक़ामात पर पसपा कर दिया है।

शाम में बशर अल असद हुकूमत के ख़िलाफ़ जारी मुसल्लह तहरीक की रूह रवां अपोज़ीशन तंज़ीम शामी क़ौमी इत्तिहाद की जानिब से आलमी बिरादरी से अपील की गई है कि अगर माली इमदाद में ताख़ीर की गई तो ये असद हुकूमत को मज़ीद मज़बूत करेगी।

शामी क़ौमी इत्तिहाद ने माली इमदाद को असद हुकूमत के ख़िलाफ़ जारी मुज़ाहमत और इन्क़िलाब के लिए अहम क़रारदिया। इत्तिहाद की जानिब से 500 मिलयन डॉलर्स की अपील जारी की गई। इत्तिहाद इस रक़म के साथ मुतबादिल हुकूमत के क़ियाम की ख़ाहिश रखता है।

फ़्रांस के दारुल हुकूमत पैरिस में शामी अपोज़ीशन इत्तिहाद के लिए एक ख़ुसूसी मीटिंग में मग़रिबी और अरब दुनिया के सिफ़ारतकार मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT