Thursday , December 14 2017

6 करोड़ की जाली करंसी ज़ब्त , दो मुल्ज़िमीन पुलिस तहवील में

नई दिल्ली, १४ जनवरी (पी टी आई) दिल्ली पुलिस ने 6 करोड़ रुपय मालियती जाली करंसी की ज़बती के सिलसिला में दो अफ़राद को गिरफ़्तार किया है। अदालत उन्हें 10 दिन केलिए पुलिस तहवील में दे दिया। चीफ़ इलैक्ट्रॉल मेट्रो पोलीटन मजिस्ट्रेट विनोद या

नई दिल्ली, १४ जनवरी (पी टी आई) दिल्ली पुलिस ने 6 करोड़ रुपय मालियती जाली करंसी की ज़बती के सिलसिला में दो अफ़राद को गिरफ़्तार किया है। अदालत उन्हें 10 दिन केलिए पुलिस तहवील में दे दिया। चीफ़ इलैक्ट्रॉल मेट्रो पोलीटन मजिस्ट्रेट विनोद यादव ने ए मुहम्मद और ज़ीशान ख़ान को पुलिस के इस ब्यान के बाद कि उसे जाली करंसी की ज़बती की तहक़ीक़ात के सिलसिला में इन दोनों अफ़राद से तफ़तीश की ज़रूरत है।

उन्हें 10 दिन के लिए पुलिस तहवील में दे दिया। कल दिल्ली पुलिस ने जुनूब मग़रिबी दिल्ली के इलाक़ा से 6 करोड़ रुपय मालियती जाली करंसी ज़बत की थी, जो कपड़ों के 33 बंडलों में पोशीदा करके 2 आटो रिक्शाओ में मुंतक़िल की जा रही थी।

ये अब तक की सब से ज़्यादा भारी रक़म की जाली करंसी की ज़बती है। मुबय्यना तौर पर इन दोनों में से एक शख़्स ने पाकिस्तान का सफ़र किया था और वहां इक़बाल ख़ान नामी जालसाज़ से ये जाली करंसी हासिल की थी। पुलिस को शुबा है कि इन दोनों के पाकिस्तानी आई एस आई से भी क़रीबी ताल्लुक़ात हैं।

TOPPOPULARRECENT