Wednesday , January 24 2018

600 आज़मीन पर मुश्तमिल दो क़ाफ़िले जद्दा रवाना

आंध्र प्रदेश के आज़मीने हज के दो क़ाफ़िले सऊदी एयरलाइंस की ख़ुसूसी परवाज़ से आज जद्दा के लिए रवाना हुए। इन दोनों क़ाफ़िलों में जुमला 600 आज़मीन रवाना हुए हैं। आज दो क़ाफ़िलों की रवानगी से आंध्र प्रदेश हज कमेटी के जुमला 15 क़ाफ़िले ह

आंध्र प्रदेश के आज़मीने हज के दो क़ाफ़िले सऊदी एयरलाइंस की ख़ुसूसी परवाज़ से आज जद्दा के लिए रवाना हुए। इन दोनों क़ाफ़िलों में जुमला 600 आज़मीन रवाना हुए हैं। आज दो क़ाफ़िलों की रवानगी से आंध्र प्रदेश हज कमेटी के जुमला 15 क़ाफ़िले हज्जे बैतुल्लाह की सआदत के लिए सऊदी अरब रवाना हुए और मजमूई तौर पर 4660 आज़मीन रवाना हो चुके हैं।

इस तरह रियास्ती हज कमेटी के निस्फ़ से ज़ाइद आज़मीन की रवानगी का अमल मुकम्मल हुआ। हज हाउज़ नामपल्ली से ये क़ाफ़िले तलबीयह की गूंज में शम्साबाद इंटरनैशनल एयरपोर्ट रवाना हुए। हज हाउज़ के बाहर सैंकड़ों की तादाद में रिश्तेदार और दोस्त अहबाब विदा करने के लिए मौजूद थे।

सऊदी एयरलाइंस की आज की पहली परवाज़ शाम 5 बजकर 25 मिनट पर रवाना हुई जबकि दूसरा तैयारा रात 9 बजकर 25 मिनट पर जद्दा के लिए रवाना हुआ। हज कमेटी से कल तक रवाना होने वाले 13 क़ाफ़िलों के आज़मीने हज उमरा की अदायगी के बाद इबादतों में मसरूफ़ हैं।

हज हाउज़ में आज सुबह रियास्ती वज़ीर लेबर डी नागेंद्र, टी आर एस फ़्लोर लीडर ई राजिंदर और एम एल सी महमूद अली ने पहली फ़्लाईट के आज़मीने हज की बसों को झंडी दिखाई।

स्पेशल ऑफीसर हज कमेटी प्रोफ़ेसर एस ए शकूर और एग्ज़ीक्यूटिव ऑफीसर एम ए हमीद के इलावा कांग्रेस और टी आर एस के अक़लीयती क़ाइदीन इस मौक़ा पर मौजूद थे। डी नागेंद्र ने इस मौक़ा पर मुख़ातब करते हुए आज़मीने हज को हज बैतुल्लाह की सआदत के लिए इंतिख़ाब पर मुबारकबाद दी। उन्हों ने कहा कि आज़मीने हज को विदा करना वो अपने लिए ख़ुश क़िसमती तसव्वुर करते हैं।

उन्हों ने उम्मीद ज़ाहिर की कि आज़मीने हज मुकम्मल सेहत और आफ़ियत के साथ फ़राइज़ हज की तकमील करेंगे। रियास्ती वज़ीर ने आज़मीन से अपील की कि वो मुल्क और रियासत की तरक़्क़ी के लिए ख़ुसूसी दुआएं करें।

कल पहली फ़्लाईट दोपहर एक बजकर 55 मिनट पर रवाना होगी जबकि दूसरी फ़्लाईट रात 10 बजकर 5 मिनट पर परवाज़ करेगी। इस तरह कल 17 क़ाफ़िलों की रवानगी मुकम्मल हो जाएगी। रियास्ती आज़मीने हज का आख़िरी और 25वां क़ाफ़िला 9 अक्टूबर को रवाना होगा।

TOPPOPULARRECENT