Friday , December 15 2017

70 अरकान असेंबली वाई एस आर कांग्रेस में शमूलीयत के लिए तय्यार

साबिक़ गर्वनमैंट विहिप और वाई ऐस आर कांग्रेस के क़ाइद उदे भानू ने कहा कि 70 से ज़ाइद अरकान असेंबली वाई ऐस आर कांग्रेस में शामिल होने तैय्यार हैं। उन्हों ने हुकूमत के ख़िलाफ़ तहरीक अदमे इअतिमाद पेश करने सदर तेलगूदेशम चंद्रा बाबू ना

साबिक़ गर्वनमैंट विहिप और वाई ऐस आर कांग्रेस के क़ाइद उदे भानू ने कहा कि 70 से ज़ाइद अरकान असेंबली वाई ऐस आर कांग्रेस में शामिल होने तैय्यार हैं। उन्हों ने हुकूमत के ख़िलाफ़ तहरीक अदमे इअतिमाद पेश करने सदर तेलगूदेशम चंद्रा बाबू नायडू से मुतालिबा किया।

मिस्टर भानू ने मीडीया से बात करते हुए कहा कि क़ाइद अप्पोज़ीशन एक तरफ़ कांग्रेस का ताल्लुक़ हुक्मरानी से जोड़ रहे हैं और दूसरी तरफ़ अप्पोज़ीशन का तामीरी रोल अदा करने से इनकार कर रहे हैं।

अवाम को धोका देने पदयात्रा कर रहे हैं और हुकूमत को बचा रहे हैं। अगर मिस्टर नायडू को यक़ीन है कि हुकूमत हर महाज़ पर नाकाम होचुकी है तो वो हुकूमत के ख़िलाफ़ तहरीक अदमे इअतिमाद पेश करके उसे बेदख़ल क्यों नहीं कर रहे हैं?।

राज शेकर रेडी की मौत के बाद रियासत ग़ैर यक़ीनीसूरत-ए-हाल से दो-चार है और उन की मुतआरिफ़ करदा स्कीमों रास्ता भटक चुकी हैं।

अवाम की अक्सरीयत वाई ऐस आर कांग्रेस को इक़तिदार सौंपने की ख़ाहिशमंद है।

TOPPOPULARRECENT