Sunday , November 19 2017
Home / AP/Telangana / 70 इंग्लिश मीडियम अक्लियती अक़ामती स्कूल्स की इमारतों का जायज़ा

70 इंग्लिश मीडियम अक्लियती अक़ामती स्कूल्स की इमारतों का जायज़ा

डायरेक्टर जनरल एन्टी क्रप्शन ब्यूरो अब्दुल क़ैयुम ख़ान ने तेलंगाना के मुख़्तलिफ़ अज़ला का दौरा करते हुए जून से शुरू होने वाले अक़लीयती अक़ामती स्कूल्स की इमारतों का जायज़ा लिया। हुकूमत ने जून से तेलंगाना में 70 इंग्लिश मीडियम अक़लीयती अक़ामती स्कूल्स के क़ियाम का फ़ैसला किया है और इस सिलसिला में क़ायम की गई सोसाइटी के नायब सदर नशीन की हैसियत से अब्दुल क़ैयुम ख़ान को ज़िम्मेदारी दी गई है।

वो अक़लीयती बहबूद के ओहदेदारों के साथ स्कूलों के आग़ाज़ को यक़ीनी बनाने की मुहिम पर हैं क्योंकि बैयक वक़्त 70 अक़ामती स्कूल्स का क़ियाम और उनमें तलबा के दाख़िलों को यक़ीनी बनाना किसी चैलेंज से कम नहीं है।

अब्दुल क़ैयुम ख़ान ने इस चैलेंज को क़ुबूल किया और वो रोज़ाना मुख़्तलिफ़ ज़िला कलेक्टर्स से बात-चीत करते हुए स्कूलों के आग़ाज़ की तैयारीयों के बारे में मालूमात हासिल कर रहे हैं।

उन्होंने अक़लीयती इदारों के सरब्राहों को मुख़्तलिफ़ अज़ला की ज़िम्मेदारी दी और हर ज़िला के लिए एक नूडल ऑफीसर का तक़र्रुर किया जो इमारतों के इंतिख़ाब में अहम रोल अदा करेंगे।

डायरेक्टर जनरल एन्टी क्रप्शन ब्यूरो ए के ख़ान ने अक़ल्लीयतों से अपील की कि वो इन स्कूलों से इस्तिफ़ादा करते हुए बच्चों को मयारी तालीम से हमकिनार करें। इन स्कूलों में 75 फ़ीसद दाख़िले मुस्लिम तलबा के लिए होंगे जबकि 25 फ़ीसद दीगर अक़लीयती तबक़ात के तलबा को दाख़िला दिया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT