7/11 धमाका मुल्ज़िमीन के काल रीकॉर्ड्स तलफ़ ( नष्ट) : ए टी एस

7/11 धमाका मुल्ज़िमीन के काल रीकॉर्ड्स तलफ़ ( नष्ट) : ए टी एस
मुंबई, २२ अक्टूबर ( पी टी आई) महाराष्ट्रा के इन्सिदाद-ए-दहशत गर्दी स्क़्वाएड (ए टी एस/Anti Terrorist Squad) ने जो 2006 मज़ाफ़ाती ट्रेन धमाकों की तहक़ीक़ात कर रहा है बंबई हाइकोर्ट में आज एक हलफ़नामा दाख़िल करते हुए कहा है कि तमाम 13मुल्ज़िमीन ( अपराधीयो) क

मुंबई, २२ अक्टूबर ( पी टी आई) महाराष्ट्रा के इन्सिदाद-ए-दहशत गर्दी स्क़्वाएड (ए टी एस/Anti Terrorist Squad) ने जो 2006 मज़ाफ़ाती ट्रेन धमाकों की तहक़ीक़ात कर रहा है बंबई हाइकोर्ट में आज एक हलफ़नामा दाख़िल करते हुए कहा है कि तमाम 13मुल्ज़िमीन ( अपराधीयो) के काल डाटा रेकॉर्ड्स तबाह ( नष्ट) कर दिए गए हैं ।

सुनील वाडके ने ये हलफ़नामा दाख़िल किया है जो उस वक़्त ए टी एस टेक्नीकल यूनिट सेल से वाबस्ता इन्सऒएक्टर थे । उन्होंने कहा कि साफ़्ट कापी की शक्ल में मालूमात हासिल करने के बाद उसे रिकार्ड से हज़फ़ ( अलग) कर दिया गया है ।

उन्होंने कहाकि नवंबर 2006 के ख़त्म पर मकोका अदालत में चार्ज शीट दाख़िल किए जाने के बाद इस्तिग़ासा को मोबाइल फ़ोन से मुताल्लिक़ काल डाटा रिकॉर्ड्स पर इकतिफ़ा ( प्रयाप्त) करने की ज़रूरत नहीं रही । 11 जुलाई 2006 को हुए इन बम धमाकों में 188अफ़राद हलाक और 823 ज़ख़मी हुए थे । 13 मुबय्यना सिमी अरकान ( Member/सदस्य) जिन्हें 7/11 धमाकों से मुताल्लिक़ मुक़द्दमा में क़ानूनी चाराजोई का सामना है हाइकोर्ट से रुजू होकर मकोका स्पेशल कोर्ट के अहकाम को चैलेंज किया था ।

Top Stories