Sunday , December 17 2017

73 वीं सनअती नुमाइश की तैय्यारीयां

73 वीं कुल हिंद सनअती नुमाइश के इनइक़ाद की तैय्यारीयां ज़ोर-ओ-शोर से जारी हैं। नुमाइश मैदान पर ये नुमाइश यक्म जनवरी से 15 फरवरी तक मुनाक़िद होगी और नुमाइश में हसब रिवायत यौम ख़वातीन भी होगा। वर्करज़ 20 एकर पर फैले नुमाइश मैदान पर सफ़ा

73 वीं कुल हिंद सनअती नुमाइश के इनइक़ाद की तैय्यारीयां ज़ोर-ओ-शोर से जारी हैं। नुमाइश मैदान पर ये नुमाइश यक्म जनवरी से 15 फरवरी तक मुनाक़िद होगी और नुमाइश में हसब रिवायत यौम ख़वातीन भी होगा। वर्करज़ 20 एकर पर फैले नुमाइश मैदान पर सफ़ाई के काम में मसरूफ़ हैं।

मुंतज़मीन को तवक़्क़ो है कि 2 हज़ार दो सौ ताजिर नुमाइश में अपने स्टालस लगाऐंगे। इजाज़त के लिए स्टाल मालेकीन की तरफ़ से दरख़ास्तें पहले ही वसूल होचुकी हैं। इंतिज़ामात के सिलसिला में पुलिस के सरकरदा ओहदेदारों ने नुमाइश सुसाइटी के ओहदेदारों के साथ नुमाइश मैदान का मुआइना किया।

नुमाइश में काफ़ी हुजूम होता है। इस के पेशे नज़र ट्रैफ़िक और स्कियोरटी इंतिज़ामात पर तवज्जा मर्कूज़ की गई है। इस साल नुमाइश सुसाइटी ने नुमाइश मैदान में शमसी लैम्पस और असरी लाइट्स की तंसीब अमल में लाई है। नुमाइश में 20 रुपये दाख़िला टिकट होगा। सी सी कैमरों के ज़रीया नज़र रखी जाएगी।

TOPPOPULARRECENT