Saturday , January 20 2018

कश्मीर में मुफ़्ती सईद की फ़ातिहा सीवम में हज़ारों सोगवार शरीक

जम्मू-कश्मीर: हज़ारों सोगवारों ने मरहूम मुफ़्ती मुहम्मद सईद की फ़ातिहा सीवम में शिरकत की। जुनूबी कश्मीर के ज़िला अनंतनाग में मुफ़्ती मुहम्मद सईद के आबाई क़ब्रिस्तान में इनकी क़ब्र पर फ़ातिहा-ख़्वानी की गई। उन के सोगवार रो रहे थे और उनकी मग़फ़िरत की दुआ कर रहे थे।

कसीर तादाद में लोग शिकवा पार्क में जमा हो गए थे जहां मुफ़्ती मुहम्मद सईद को सुपुर्द-ए-ख़ाक किया गया है। उनका इंतेक़ाल जुमेरात की सुबह एम्स नई दिल्ली में हुआ था। लोग सुबह से ही पार्क में जमा होना शुरू हो गए थे। वादी के तमाम गोशों से मुफ़्ती सईद की फ़ातिहा सीवम में शिरकत करने के लिए अवाम पहुंच रहे थे जैसे ही उनकी दुख़तर पीडीपी की सदर महबूबा मुफ़्ती पार्क पहुंची तो कई पार्टी कारकुन जज़बाती हो गए।

उन्होंने महबूबा और उनके वालिद की ताईद में नारा बाज़ी की। फ़ातिहा सीवम के इख़तेताम पर महबूबा मुफ़्ती शहि नशीन पर पहुंची और अवाम से इज़हार-ए-तशक्कुर करते हुए उनकी तरफ़ हाथ हिलाया। उस के बाद वो एक लफ़्ज़ भी कहे बग़ैर इस मुक़ाम से रवाना हो गईं। पीडीपी के क़ाइदीन और दीगर वुज़रा ई बीजेपी के क़ाइद और साबिक़ नायब वज़ीर-ए-आला निर्मल सिंह और दीगर इस मौक़े पर मौजूद थे।
ताज़ियती जलसा मुफ़्ती साह‌ब की क़ियामगाह पर‌ मुनाक़िद किया गया। जलसे में मुख़्तलिफ़ शोबा ए हयात के हज़ारों अफ़राद ने उन्हें ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश किया। महबूबा मुफ़्ती काली फेरन( रिवायती कश्मीरी लिबास) पहनी हुई थीं। उनके साथ दीगर अरकाने ख़ानदान बिशमोल उनकी वालिदा गुलशन नज़ीर फ़ातिहा-ख़्वानी के वक़्त उनके साथ खड़ी हुई थीं।

TOPPOPULARRECENT