Monday , April 23 2018

97 साला अमेरीकी ख़ातून ने हाई स्कूल की डिग्री हासिल कर ली

इल्म हासिल करने की कोई मख़सूस उम्र या वक़्त मुक़र्रर नहीं बल्कि तमाम तर एहमीयत शौक़ और लगन की होती है।ये बात साबित की 97 साला इस मुअम्मर ( बूढी) अमरीकी ख़ातून ने जिन्होंने अपनी अधूरी तालीम मुकम्मल करते हुए हाई स्कूल की सनद हासिल करने मे

इल्म हासिल करने की कोई मख़सूस उम्र या वक़्त मुक़र्रर नहीं बल्कि तमाम तर एहमीयत शौक़ और लगन की होती है।ये बात साबित की 97 साला इस मुअम्मर ( बूढी) अमरीकी ख़ातून ने जिन्होंने अपनी अधूरी तालीम मुकम्मल करते हुए हाई स्कूल की सनद हासिल करने में बिलआख़िर कामयाब हो गईं हैं।

Anna Lupica को सतरह (17) बरस की उम्र में अपने वालिद ( पिता) के कारोबार में हाथ बटाने और घरेलू मसरुफ़ियात की बिना पर तालीमी सिलसिले को मुनक़ते करना (छोड़ना) पड़ा था ताहम इल्म हासिल करने की जुस्तजू और सच्ची लगन उम्र बढ़ने के साथ भी कम ना हो पाई ।

इस बा हिम्मत ख़ातून ने अपनी अधूरी तालीम मुकम्मल करने की ठानी और ओहाईओ के एक हाई स्कूल में अपने नाम का इंदिराज ( (नामांकन) करवाया और तालीमी सिलसिले का एक बार फिर से आग़ाज़ ( शुरु) कर दिया। मुसलसल मेहनत और लगन के बाद कामयाबी ने बिलआख़िर इन के क़दम चूमे और हाई स्कूल इंतिज़ामीया ने इन्हें हाई स्कूल की डिग्री से नवाज़ दिया।

TOPPOPULARRECENT