Monday , December 11 2017

AFSPA की मरहला वार बरखास्तगी को फ़ारूक़ अब्दुल्लाह कि ताइद‌

जम्मू, 09 अप्रेल: हुक्मराँ जमात नेशनल कान्फ़्रेंस (NC) ने आज जम्मू-ओ-कश्मीर से AFSPA की मरहला वार दस्तबरदारी की ज़बरदस्त ताईद की,और कहा कि हिंद-ओ-पाक के दरमियान बात चीत का सिलसिला माना ख़ेज़ और नतीजा ख़ेज़ होना चाहिए। हम बरसों से देख रहे हैं कि हि

जम्मू, 09 अप्रेल: हुक्मराँ जमात नेशनल कान्फ़्रेंस (NC) ने आज जम्मू-ओ-कश्मीर से AFSPA की मरहला वार दस्तबरदारी की ज़बरदस्त ताईद की,और कहा कि हिंद-ओ-पाक के दरमियान बात चीत का सिलसिला माना ख़ेज़ और नतीजा ख़ेज़ होना चाहिए। हम बरसों से देख रहे हैं कि हिंद-ओ-पाक के क़ाइदीन एक दूसरे से मुलाक़ात करते हैं और नशतंद गुफ़तंद-ओ-बरख़ासतंद के मानिंद बात ख़त्म हो जाती है और जहां से चले थे वहीं आगए हम के मिस्दाक़ मुज़ाकिरात का सिलसिला मस्दूद होजाता है क्योंकि इस दरमियान कोई ना कोई ऐसा नाख़ुशगवार वाक़िया रौनुमा होजाता है जिस से मुज़ाकिरात तात्तुल का शिकार होजाती है।

मर्कज़ी वज़ीर और नेशनल कान्फ़्रेंस सरबराह ने पार्टी की मर्कज़ी वर्किंग कमेटी के इजलास में कल ये बात कही और इस बात पर ज़्यादा ज़ोर दिया कि जम्मू-ओ-कश्मीर के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों से AFSPA से मरहला वारी दस्तबरदारी अमल में आनी चाहिए।

TOPPOPULARRECENT