Saturday , February 24 2018

Aung San Suu Kyi की हिंदूस्तान आमद

नई दिल्ली, १४ नवंबर (पीटीआई) मयनमार की अपोज़ीशन लीडर आंग सैन सू Aung San Suu Kyi तकरीबन चार दहों के वक़फ़ा के बाद एक हफ़्ता तवील दौरा पर हिंदूस्तान पहुंची। उन्होंने अपने मुल्क में जम्हूरियत और हमा जहती सियासत की कोशिशों के हिस्सा के तौर पर हिंद

नई दिल्ली, १४ नवंबर (पीटीआई) मयनमार की अपोज़ीशन लीडर आंग सैन सू Aung San Suu Kyi तकरीबन चार दहों के वक़फ़ा के बाद एक हफ़्ता तवील दौरा पर हिंदूस्तान पहुंची। उन्होंने अपने मुल्क में जम्हूरियत और हमा जहती सियासत की कोशिशों के हिस्सा के तौर पर हिंदूस्तान आने का फैसला किया है।

वो सदर नशीन यू पी ए सोनिया गांधी की दावत पर ये दौरा कर रही हैं और कल बावक़ार जवाहर लाल नेहरू मेमोरियल लेक्चर देंगी। मुवाफ़िक़ जम्हूरियत लीडर का इस रिपोर्ट पर मोतमिद ख़ारिजा रंजन मथाई ने इस्तिक़बाल किया।

वज़ारत उमूर ख़ारिजा के सरकारी तर्जुमान के मुताबिक़ आंग सान सूची का ये दौरा मयनमार में जम्हूरियत और हमा जमाती सियासत के सिलसिला में जारी कोशिशों का एक हिस्सा है। ये दौरा तमाम बाहमी उमूर पर तबादला ख़्याल का एक मौक़ा फ़राहम करेगा और साथ ही साथ हिंद। मयनमार रवाबित में मुसबत तबदीली आएगी ।

याद रहे कि आंग सान सूची ने सोनिया गांधी का ये दावतनामा बहैसियत सदर नशीन नेहरू मेमोरियल फ़ंड कुबूल किया है। सोनिया गांधी ने मई 2012 में दौरा मयनमार के वक़्त वज़ीर-ए-आज़म से मुलाक़ात की थी । उस वक़्त उन्होंने आंग सान सूची को मेमोरियल लेक्चर देने के लिए मदऊ किया था ।

इस के इलावा सूकी को 1992 में जवाहर लाल नेहरू बराए बैन उल-अक़वामी मुफ़ाहमत भी दिया गया था। एक हफ़्ता तवील दौरा के मौक़ा पर सौ चेलेडी सिरी राम कालेज भी जाएंगी जहां वो फैकल्टी और तलबा से तबादला ख़्याल करेंगी। दिल्ली में मसरूफ़ियात के इलावा वो बैंगलौर का भी सफ़र करेंगी और इंडियन इंस्टीट्यूट आफ़ साईंस और इंफोसिस कैंपस का मुआइना करेंगी ।

इस के इलावा आंधरा प्रदेश के देही इलाक़ों के सफ़र का भी प्रोग्राम है जहां वो हिंदूस्तान में जारी देही तरक़्क़ियाती प्रोग्राम्स और ख़वातीन को बाइख़तियार बनाने के प्रोग्राम्स से वाक़फ़ियत हासिल करेंगी।

सूची ने इबतिदाई उम्र के चंद साल उस वक़्त हिंदूस्तान में गुज़ारे जब उन की माँ डाखन ई हिंदूस्तानी सफ़ीर थी । उन्हों ने 1987 में कुछ वक़्त इंस्टीट्यूट आफ़ एडवांस्ड स्टडी शिमला में बहैसियत फैलो गुज़ारा।

TOPPOPULARRECENT