Burj Khalifa की सैर मुम्किन

Burj Khalifa की सैर मुम्किन
दुबई, 25 जून (एजेंसी) साइबर स्पेस की आलमी शौहरत-ए-याफ़ता कंपनी गूगल ने इंटरनेट सारिफ़ीन के लिए एक और नामुम्किन का हुसूल मुम्किन बनाते हुए दुबई में तामीर दुनिया की बुलंद तरीन इमारत Burj Khalifa की सैर मुम्किन बना दी है। अब कोई भी शख़्स बा आसान

दुबई, 25 जून (एजेंसी) साइबर स्पेस की आलमी शौहरत-ए-याफ़ता कंपनी गूगल ने इंटरनेट सारिफ़ीन के लिए एक और नामुम्किन का हुसूल मुम्किन बनाते हुए दुबई में तामीर दुनिया की बुलंद तरीन इमारत Burj Khalifa की सैर मुम्किन बना दी है। अब कोई भी शख़्स बा आसानी गूगल स्टरीट वेव गैलरी में 163 मंज़िला दुनिया की इस फ़लकबोस इमारत की सैर कर सकेगा।

गूगल कंपनी की टीम ने मुसलसल तीन रोज़ा मेहनत के बाद इस मुश्किल को सर किया। Burj Khalifa के गूगल स्टरीट वेव में शामिल किए जाने की तक़रीब पीर को दुबई में इसी टावर में मुनाक़िद हुई। तक़रीब के दौरान तीन दिन से जारी मसाई के नतीजे में टावर के अंदर और बाहर के मुनाज़िर की अक्स बंदी पर मबनी 360 डिग्री की तसावीर पेश की गईं और दुनिया की 828 मीटर बुलंद इमारत के मशहूर कुन मुनाज़िर दिखाए गए।

इस बारे में गूगल ने अपने अरबी ब्लॉग में बताया कि Burj Khalifa में डिफाल्ट रोमिंग की ख़ुसूसीयात की हामिल तकनीक पहली मर्तबा इस्तेमाल की गई और इसी डिफाल्ट रोमिंग के ज़रीये टावर के तस्वीरी मुनाज़िर से इंटरनेट सारिफ़ीन तक पहुंचाए हैं।

Top Stories