Monday , September 24 2018

KCC कार्ड्स को ए टी एम से तबदील करने मार्च 2014 तक मोहलत : चिदम़्बरम

नई दिल्ली, १६ नवंबर (पीटीआई) सरकारी बैंकों को यह हिदायत की गई है कि वो मार्च 2014 तक मुक़र्रर कर्दा मुद्दत की मुकम्मल पा बजाई करें क्योंकि ये मुद्दत तमाम किसान क्रेडिट कार्ड्स (KCC) को ए टी एम कार्ड्स में मुंतक़िल ( Transfer) करने के लिए मुख़तस क

नई दिल्ली, १६ नवंबर (पीटीआई) सरकारी बैंकों को यह हिदायत की गई है कि वो मार्च 2014 तक मुक़र्रर कर्दा मुद्दत की मुकम्मल पा बजाई करें क्योंकि ये मुद्दत तमाम किसान क्रेडिट कार्ड्स (KCC) को ए टी एम कार्ड्स में मुंतक़िल ( Transfer) करने के लिए मुख़तस की गई है ।

मर्कज़ी वज़ीर मालियात पी चिदम़्बरम ने ये बात बताई । सरकारी बैंकों के CEOs के एक इजलास से ख़िताब करते हुए पी चिदम़्बरम ने कहा कि तमाम KCC कार्ड्स को ए टी एम में तबदील कर दिया जाए और तमाम बैंक्स से ये ख़ाहिश की गई है कि वो मुंदरजा बाला मुक़र्रर करदा मीयाद पर अमल आवरी ( Implementation) करें ।

यक्म अप्रैल 2012 से इस पर अमल आवरी का आग़ाज़ हो चुका है और इस तरह अंदरून दो साल 11.39 करोड़ KCC कार्ड्स को ए टी एम कार्ड्स में मुंतक़िल कर देने का लज़ूम आइद किया गया है । उन्होंने कहा कि हर तीन माह में एक बार फिर इस अमल आवरी की जांच पड़ताल की जाएगी कि इस काम में कितनी पेशरफ्त हुई है ।

दो साल का अर्सा इस अमल आवरी के लिए काफ़ी है और तब तक तमाम KCC कार्ड्स ए टी एम में तबदील हो जाएंगे । याद रहे कि 1998-99 में इस स्कीम के आग़ाज़ के बाद NABARD के मुताबिक़ 31 मार्च 2012 तक बैंकिंग सिस्टम के ज़रीया 11.39करोड़ KCC कार्ड्स जारी किए गए जबकि 5,21,617 करोड़ रुपय के क़र्ज़ा जात भी मंज़ूर किए गए ।

वज़ारत मालियात ने तमाम बैंकों को ये हिदायत भी की है कि वो तमाम अहल किसानों को KCC कार्ड्स जारी करें ।

TOPPOPULARRECENT