Friday , December 15 2017

RYK स्कीम, इदारा सियासत के ज़ेर-ए-एहतिमाम हज़ारहा उम्मीदवार मुस्तफ़ीद

हैदराबाद 12 दिसमबर (सियासत न्यूज़) हुकूमत बेरोज़गार नौजवानों को सरकारी और ख़ानगीशोबा जात में लाखों मुलाज़मतों की फ़राहमी के लिए राजीव यूकरना लो स्कीम रोशनास करवाते हुए ऑनलाइन रजिस्ट्रेशन करवाने पर नंबर दिया जा रहा है। इस के बा

हैदराबाद 12 दिसमबर (सियासत न्यूज़) हुकूमत बेरोज़गार नौजवानों को सरकारी और ख़ानगीशोबा जात में लाखों मुलाज़मतों की फ़राहमी के लिए राजीव यूकरना लो स्कीम रोशनास करवाते हुए ऑनलाइन रजिस्ट्रेशन करवाने पर नंबर दिया जा रहा है। इस के बाद ट्रेनिंग और जॉब मेला में शिरकत करते हुए मुलाज़मतें हासिल की जा रही हैं। इदारा सियासत के तेहत ताहाल 20 हज़ार रजिस्ट्रेशन फ़ार्म और ऑनलाइन के तरीका-ए-कार को बनाने के लिए पमफ़लेट मुफ़्त तक़सीम किए गई।

इस से इस्तिफ़ादा करने के लिए ना सिर्फ दफ़्तर सियासत पर फॉर्म्स तक़सीम किए जा रहे हैं बल्कि शहर और अज़ला के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात टोली चौकी, दूध बाओली, फ़तह दरवाज़ा, किशन बाग़, बहादुर पूरा, बारकस, चंचल गौड़ा पर दिए जा रहे हैं जो उम्मीदवारों को रजिस्ट्रेशन नंबर मिल चुका है वो अपना नंबर वैब साईट पर मुलाहिज़ा करते हुए ट्रेनिंग और जॉब मेला में शिरकत करते हुए हुसूले रोज़गार को यक़ीनी बनाए ।

TOPPOPULARRECENT